Profetens Ummah, Zionister og kvasikristne kryptonasjonalister

Jeg har en utfordring til dere. Møt meg alle ansikt til ansikt, og få litt vett banket inn i skallen. Snart vil det gå opp for dere hvor mye dere har til felles. Dere støtter alle vold, undertrykking, meningstyranni, og ”politisk korrekthet” utfra deres egne definisjoner. Enhver dissens blir demonisert av dere. Dere tåler ikke meningsdifferanser. Dere krever monopol på moral der dere på en eller annen måte støtter i praksis folkemord, og påberoper dere en eller annen slags hellig himmelnisses støtte til drap på småbarn. Og når dere begår grusomheter, så skylder dere på ”de andre”. Altså ofrene for dere egen ekstremisme. Bruk gjerne meg som punching ball. Jeg frykter dere ikke. Og i motsetning til Jesus, så vil jeg IKKE snu det andre kinnet til, men heller være litt mer ”,muhammedansk” og ”kristelig” om dere vil utfordre deres egen skjebne og kvapsete verdier.
Derfor tenkte jeg å utfordre dere til det ytterste, og pisse på bibler og koraner og toraer for å bevise at deres ord og bronsealder ideologi ikke er mer verdt enn den urinen som vil farge deres ”hellige” bøker med min uhellige avføring.
Da jeg er prinsipiell motstander av bokbål, så er å pisse på deres ”helligste” det beste man kan gjøre for å angripe deres religiøse fanatisme når kampen egentlig kun dreier seg om en jordskorpe og makt over andre mennesker.
Med andre ord, verken Profetens Umma, MIFF eller noen av disses mildest talt forvirrede disipler er noen kandidater til Gandhi prisen. Om noe slikt skulle eksistere. De eneste som tjener på dritten er våpenindustrien.
ISIL er intet annet enn en gjeng raggete kjøtere som tror de har noen som helst slags koranistisk autoritet til å påtvinge andre. Zionismen er intet annet enn en forlenget utgave av Nazismen. En nazisme som har gitt seg forskjellige utslag både i Amerika, Europa og Midtøsten. Nazismen avgikk ikke med døden i 1945. Den levde videre i beste velgående i Sør Amerika, Washington DC med opprettelsen av CIA, og opprettelsen av Israel med de samme elementene som førte til gasskamrene.
Og til dere av mine landsmenn som kaller dere ”Israelvenner” og ”MIFFere”: dere bør få hodet ut av deres ideologiske og religiøse rectum, og lukte litt på møkka dere sprer. La meg påminne om at staten Israel ble opprettet ved hjelp av disse sosialistene dere gjerne ser gjennomhullet av terrorist-kuler viss opphav er FRP. Et parti som dessverre sitter ved makten i dag grunnet korrupt hestehandel og firing på såkalte prinsipper.
For å si det brutalt:
Jeg er drittlei selvrettferdigheten, hykleriet, og deres suveren forakt for både menneskerettigheter, deres selektive forhold til ytringsfriheten, og mildt talt schizofrene forhold til egne påberopte prinsipper.

Og hva “Profetens Umma” angår, så ser jeg ikke på dere enn noe annet enn en flokk ignorante drittunger som ikke vet hva krig er, og som drømmer om et slags fascistoid storkalifat hvor ignoransen, ufriheten og tyranniet vil råde.

Så kom igjen knehøner!
Jeg vil være hjemme i Norge fra begynnelsen av September, og jeg vil ta imot både hoff og utfordrere. Og i motsetning til min gamle redaktør Shabana Rehman, så frykter jeg dere ikke. Heller burde dere mentalpygmeer frykte meg! Jeg vil være lett å finne. Og jeg vil være lett gjenkjennelig med min irske six-pence, sneip i kjeften, sandaler og Jesus glorie.
Jeg refererer til ”Never Piss Off a Writer” i samme blogg.
Så for å dra en Belfastard utfordring til dere:
”Give me the fucking satisfaction! I will enjoy inflicting some mental anguish and spiritual pain. It’s my specialty. Just ask my ex. wife from Belfast! She gave me plenty!”

Leave a Reply

