Bohemianwriter1 trenger din støtte…

For 100 år siden fantes det ikke noe norsk kulturråd. Men det fantes noe som heter mesener – gavmilde understøttere av kunsten. Rikinger som stappet lommene til diktere som Olaf Bull og Helge Krog full av hundrelapper mens de vandret rundt i Paris` gater og var lut blakke.

Finnes det slike mesener idag?

Som reisende Mack som lever på lykke og fromme trenger din hjelp, slik at han kan fortsette sin nådeløse kamp mot statlig dumskap, løgner og overgrep. Noen Marie Amalie er jeg ikke. Ei heller har jeg en hær av sympatiserende journalister som skriver min tåreperse. Ei heller har jeg risikert tvangsutsendelse fra noe land. Men livet på landeveien kan være tøft nok for det.

Lenge har jeg drømt om å leve en tilværelse som eventyrer. Noen ganger finnes solvens i overflod, andre ganger på eksistensminimum, hvor fattihuset er like rundt hjørnet. Dette er en av de gangene.

Når jeg skriver mine historier, så tar jeg leseren med på en reise som få er forunt. Og færre faktisk beskriver.

Og den skrivingen jeg gjør kommer ikke gratis. Den har sin pris. Historien fra sist helg tok mye krefter ut av meg.

Slike historier fortjener sitt bidrag…

For de som måtte ønske, tas alle donasjoner hjertelig imot:

Bohemianwriter1 sitt støttefond.

Gaver og donasjoner kan sendes til Nordea konto nr. 6039 11 80795

Alle donasjoner vil bli lagt merke til, og godord vil bli skrevet om velvillige mesener…

Bohemainwriter1

2 responses to “Bohemianwriter1 trenger din støtte…

  1. Håper mitt lille bidrag har kommet deg i hende.

    Noen må ta på seg jobben å kritisere establimentet, maktmisbruk og arrogante holdninger.

    Det gjør du. Bidraget er deg vel unt.

    • Bidraget har kommet fram. Takker for den Comodus! Du er en mann av integritet! Dette skal ikke glemmes.

      Oversetterjobben gikk til noen andre. Derfor drikker jeg mine trøstens dråper nå etter å ha jaktet ned den ene klienten etter den andre og kjørt “hard markedsføring” mot dem. Noe som egentlig byr meg imot, da de beste skal måtte bli funnet, og ikke motsatt….

Leave a Reply

