Dagens Agurknytt fra alternativbransjen. Og vi er ikke engang kommet til Agurknyttsesongen!

(VG Nett) Politiker og forfatter Erik Lundesgaard (30) hadde ikke regnet med å få en opprørt Ari Behn (38) på tråden da han kritiserte prinsesse Märtha.

Ari Behn slenger altså med kjeften igjen.

Jasså, du skriver om meg i avisen?».

Virker som om prinsessegemalen er ganske mentalt ustabil.
Kanskje han føler at noen har kommet litt for nære hans hulde vivs hjernevaskerkurs?

Eller er han bare tøff i trynet?

At han ikke skjønner at kona bedriver reneste scientologipraksisen med usynlige venner og svevende engler som kan minne om parodien “Svevende Ord”, sier jo sitt. Men sånn er det når man har flyttet inn i sitt eget gullbur og skvalrder som en papegøye som vil være “annerledes” og vær mainstream på en og samme gang.

Ari Behn har gjort intet mindre enn å prostituere den en gang så stolte bohemtilværelsen. Og flosklene hans kommer ut som perler for snor. Nå sist gang har fyren ringt og skjelt ut en medforfatter for å være “ufin” mot engleskoler. Her skal man holde kjeft om man ikke kan hylle kjerringas deliriske forestillinger om bibelske engler, og hvordan hun kan innkassere hos lettlurte husfruer som kjeder vettet av seg og ikke har bedre ting å bruke ektemannens penger på!

Hei Ari! Fått besøk av Gabriel eller Mikael i det siste?

Eller er det bare papegøyen i bur som gir deg gode ideer?

Men for all del! Hold oss underholdt! Hver gang virkelige nyheter kjeder meg, så er det bestandig godt å vite at vi har en metroseksuell halvhomse og wannabe bohem til å fortelle resten av oss hvor skapet skal stå!

Ellers tas en gratisbillett fra den “store dramaturg” med takk! Skal huske på å ta med meg råtne egg og tomater! Savner de gamle teaterslagene skjønner du!

En liten påminnelse fra de som HATER sss`ene hans….

Til slutt en liten kommentar til dem begge:

«Du leser meg fordi jeg vil du skal lese meg»…

Bare den linjen får meg til å le høyt. Hvor original er denne setningen? Hvor høy litterær kvalitet ligger det i denne?

Faktum er at middelmådigheter når nye høyder mens de skikkelige talentene får på langt så nært oppmerksomhet som middelmådigheter. Og middelmådighetene hauser opp sine middelmådige kvasiskribenter, og anklager enhver kritiker for å lide av Jantesyndromet. Noe som er en folkesykdom i Norge.

OJ må ha vært fryktelig misunnelig på Ari Behn da han brølte ut at han hatet Ari Behn i beste sendetid.

Hadde en ukjent forfatter gitt et manuskript som Ari Behns teaterstykket, så ville dette manuskriptet i egenskap av å være skrevet av en totalt ukjent skribent fått dette svaret tilbake:
“Vi har meget høye krav til originalitet og kvalitet. Dessverre rakk ikke ditt manuskript opp denne gangen. Vi mottar hundrevis av manuser hvert år, og må derfor beklage”…
Tror du virkelig at en alenemor på trygd og bor på Østkanten kunne åpnet engleskoler og sugd ut kronasjer av lettlurte rikmanssfruer fordi de rett og slett kjeder seg?

Småligheten ligger ALLTID hos middelmådighetene. Og når middelmådigheter får sine middelmådige helter, så sitter de på sin høye hest og nørmest voldtar begrepet i sin glans av middelmådighet. Og disse middelmådighetene TÅLER ikke at folk radbrekker idiotiet deres og minner dem på hvor de egentlig hører hjemme: Bak kassa på Rimi!

Og i virkeligheten ønsker Sali Bein å være meg!

Bohemianwriter1

15 responses to “Dagens Agurknytt fra alternativbransjen. Og vi er ikke engang kommet til Agurknyttsesongen!

  1. At Ari Behn ringte å skjelte ut Erik Lundesgaard (ifølget han selv) er en ting og kanskje var Behn til og med frekk, men HERLIGHET å gå ut i avisen med det slik Erik Lundesgaard gjør er faktisk verre synes jeg. “Jeg følte meg truet” what the f…?
    Misforstå meg rett, jeg mener hele engelskolen miner om scientologikirkens sekt, men at Behn ringte å sa hva han mente er vel greit?!
    Skjønner ikke at dette ble en sak i avisen, jeg.
    Ren idioti spør du meg.

  2. Som sagt!

    Vi er alle langt mer underholdt av Agurknytt enn virkelige nyheter.

    At profesjonelle blekksmørere skjeller hverandre ut privat er bare noe som MÅ ut i offentligheten!

    Hørt om uttrykket “The Pot calling the Kettle Black”?

    Ari ville garantert ha gått ut i media selv og sutret sin nød før eller siden. Og når kjendiser og kvasibohemer rett og slett driter seg ut, så er dette for godt til å la gå fra seg å la være å kommentere…

    MVH
    Bohemianwriter1

  3. Først og fremst vil jeg si at jeg misliker Ari Behns væremåte og aktiviteter sterkt. Det samme går for hans frue som i mine øyne misbruker sin tittel for egen vinning. Når det er sagt vil jeg også si at denne bloggen din er noe av det minst seriøse jeg har sett på lenge. Å uttrykke meninger og teorier er en ting, men direkte mobbing og udokumenterte forsøk på å tillegge folk seksuelle legninger er forkastelig. Dette er ikke bare ufint, det er direkte mobbing og tegn på egenfrykt og lite kunnskap. Det virker som at du beundrer Otto Jespersens utfall mot Ari Behn. Dine forsøk på å etterligne Jespersens språkdrakt er totalt mislykket. Der er stor forskjell på satire og mobbing. Du skylder Ari Behn en unnskyldning.

    • Noen unnskyldning kommer det absolutt ingen tale på…

      Hva jeg beundrer og ikke beundrer her har ingenting med saken å gjøre. Det som har med saken å gjøre, er at har man satt seg selv på pidestall, så får man regne med at folk vil kaste egg og tomater…

      Gjerne med en rappkjeftet snørrhvalp eller flere (i analogisk betydning selvfølgelig) som kommenterer. At du velger å ta ting så bokstavelig viser at du ikke har den fjerneste idè hva skarp satire er. Leif Juster døde for mange år siden….

    • Hei igjen Arild

      Jeg skylder ikke Ari noen verdens ting. Han i likhet med Zahid Ali derimot, skylder meg en eller annen form for royalty for å ha stjålet ideer, og gjort seg store som gjerdesmutter…

      I det minste ser jeg gjerne for meg en Holmgang både mot den pakistanske heroinisten og moroklumpen, samt hasjrøykeren Ari som har fått implementert litt for mange engler og luksusliv oppe i sin skalle til i det hele tatt være troverdig som bohem…

  4. Jeg tror Ari har tråkket av seg fjolle skoene, og på slump tråkket oppi en spanskestøvel,han har det i alle fall vondt! Den dekadente poeten Ari kan ta ferie! Jeg husker jeg leste “trist som faen” og det er alt jeg husker også.

    • ‘Holdt du ut med alle 96 sidene av skolestil mesteren?

      Dæven! Der er du flinkere enn jeg!

      Holdt ut nøyaktig to sider selv…

      Og han trygler om respekt for seg selv og sin klin gærne hustru?

      Gud bedre!

      • Gullburet ja! Stemmer bra den beskrivelsen din.Her på bloggen kan salvene hagle,og tyggingen på gullburet fører ikke til massiv trykk på klageknappen!!

      • Jeg er åpen for Holmgang…

        Noen som tør?

        Vil Ari eller Zahid vennligst steppe ned fra sine pidestaller og møte ubehagelige sannheter på rennesteinesplan?

        NEVER! Piss off a Writer!!!

      • Trist som Faen er intet annet enn en samling skolestiler.

        Krig og Fred er i det minste et mesterverk…;-)

Leave a Reply

