GIVE ME YOUR FUCKING MONEY!!

Why you may ask.
It’s because I think I deserve certain parts of the contents of your wallets and bank accounts. And because megachurches and mega scammers like Pat Robertson and Terry Jones are asking the same!

Yet they are compulsive liars and cheats! Yet you vote for them! And you give them your money!

Because Glenn Beck wants you to give him your money in return for imaginary gold. Becasue these freaks are spreading the sky goblins word that he inflicted in a small desert tribe in the Bronze age. We all know that these scammers only will buy luxury goods, and buy off politicians in the name of a god whom apparently cannot handle money.

So why give me your money instead?

Because I want them!

Because I will use them for truly essential things. I will use them to buy pillow cases of drugs. I will spend them on booze. I will go and get hookers. I will buy a ticket and ride on a wave of mutilation to somewhere else.

Because it cost me shit to even consider giving you the awful truth about the insanity that happens around you!

Because you will know what they will be spent on!

If you loved me, you’d all crowbar your wallets today!

Bohemianwriter1

17 responses to “GIVE ME YOUR FUCKING MONEY!!

    • Jeg gjorde det bevisst for å avsløre hykleriet.

      Hadde du i det minste hatt et snev av substans i det du skrev samtidig som du kunne bedt dem om å dra til helvete.

      For meg er ikke blogging kun en banal måte å få tiden til å gå. Les bloggen min, så vil du se at det jeg gjør er å skyte kneskallene av idiotiet som florerer rundt om i verden.

      Godt iblandet et par reisebesrkivelser i ny og nè….

      Hvordan man kan bli mediayndling med å skrive rosablogger uten et snev av nytteverdi bortsett fra kjendissladde og produktreklame forsimpler hele bloggosfæren og overskygger det som er meningen med å skrive for offentligheten.
      Den bloggingen jeg ser hos deg og andre rosabloggere gir meg assosiasjoner til voyerisme. Intet annet. Så sant du ikke gjør det med en satirisk undertone…

      Bohemianwriter1

      • Nei, jeg kommer ikke til å lese bloggen din, fordi dette ikke interesserer meg. Og ting jeg ikke interesserer meg for, bruker jeg som regel heller ikke tid på å kritisere.

        Voyeurisme? Da kan du da umulig ha sunne interesser ellers.

        Men hva er det som gjør at du skriver det du gjør – tror du at det blir bedre av at du går inn og slår ned på det? Dette skaper bare nok en irritasjon i min hverdag, nok en idiot som understreker det faktum at man ikke kan undervurdere menneskeheten nok.

        Du har ikke betalt for en avis eller bok, du leser en blogg, du har oppsøkt tomsnakket, og du skylder på meg for det. Ta deg sammen og hold kjeft.

      • Når man klikker seg inn på norske nyheter når man er utenlands mesteparten av tiden, så er det umulig å komme unna mediehoreriet.

        At du ikke liker kritikken min, og rakker ned, er et svakhetstegn.Du legger deg ut lagelig til for hogg, og forventer at folk enten skal tiljuble deg eller holde kjeft.
        Du syter som en fjortis jente som ikke vet hva du skal bruke konfoirmasjonspengene dine på, overkjører de samme rosabloggerne som du selv tilhører, og er ikke interessert i å lese andres ting, bortsett fra å bedrive din navlebeskuing, og forvente at alle skal klappe og juble.

        DU er et irritasjonmoment i min hverdag. Og jeg lar de som irriterer meg få vite det. Både direkte og indirekte. Om du ikke ønsker at jeg skal radbrekke deg og resten av middelmådighetene på ukentlig basis og latterliggjøre idiotiet, og la dere få vite om det, så for du for pokker skrive om noe annet enn det sprøytet du legger ut. Du er i likhet med alle andre rosabloggere tidsbortkast.

        Du syter og klager og ber andre om å holde kjeft?

        KUDOS to you!

        Ellers er det ganske fornøyelig å bli kalt for idiot av en hjernetom rosablogger som synes at man ikke kan undervurdere mennesker nok. Du bekreftet min mistanke om at norsk utdanningsnivå har gått gjennom kjelleren. Og at idioter gjerne følger lederidiotene! Kanskje du burde stille til valg.

        Igjen ønsker jeg deg lykke til i din ignoranse og produktsalg. Det er tydelig at du har skjønt hva som virkelig er viktig å fokusere på…

  1. SV: Jeg har aldri fornektet at det jeg driver med er tomsnakk og pjatt. Blogging er bare nok en kanal man kan oppsøke dersom man ønsker at tiden skal gå.

    Jeg vet ikke om du er klar over hvordan media fungerer, men det er ikke jeg som oppsøker dem og spør om de ikke vil skrive en uinteressant artikkel om meg. Når de ringer, sier jeg som regel at det ikke er noe å snakke om – at det er dårlig journalistikk, nedbrytende og uinteressant.

    «Du er årets blogger, mange vil finne denne saken interessant og morsom»

    Dessverre. Det er slik det har blitt, mediene strekker seg ned til den største delen av befolkningen: den mindre intelligente. De som vil lese om jenta som døde av å ta silikon, Jan Thomas´ nye hund, og hva kjendisene gjør på Facebook. Veien mellom VG og Se og Hør er skremmende kort.

    Jeg synes det er svakt av deg som medmenneske å komme kritisere meg på den måten du gjør. Jeg er fullstendig klar over hva jeg driver med.

    • Det var den jeg skulle skrive idag. Skjønt, jeg fikk ikke sove med en gang, så jeg skrev skiten med en siste øl før jeg svimte av….

  2. Jeg havna plutselig her inn fordi jeg lurte på hva det var for en plaget sjel som hadde kommentert på Linnea sitt innlegg.

    Unnskyld jeg blander meg, men jeg kan simpelten ikke la være..

    For det første, så må Linnea sin blogg være den minst rosa bloggen jeg noen sinne har lest.. Til og med du er mer rosablogger, vil jeg si..

    For det andre, så kritiserer du på en måte som ville fått ethvert menneske på denne jord til å reagere. (Med mindre man er en hjernetom rosablogger som slett ikke er interessert i å lese andres ting, og som er mer opptatt av å bedrive navlebeskuing.)

    For det tredje, så håper jeg du finner en måte å kurere din aggressivitet på, uten at det går utover andre mennesker. Jeg vet om ei som får til det. Hun begynner på L, tror jeg.

    For det fjerde: Hvor gammel er du -Egentlig? Lyder som en meget plaget fjortenåring, som ikke fikk særlig mange konfirmasjonspenger.

    For det femte, så gidder jeg ikke bruke mer tid på deg. Måtte bare få ut litt frustrasjon.

    Lykke til med bloggen, du kan trenge det ser det ut som.

    • du glemte en sjette:

      Du føler deg fornærm,et på vegne av rosadronningen din!

      Og jeg reagerer når idioter kaster stein i glasshus, og søker den samme leserskaren som ligger under for motepress og ekstrem trang til å eksponere seg selvog hele sin familiehistorie, for så å nekte for at det man skriver om er egentlig like interessant å lese som å trekke tenner eller se malingen på veggen tørke…

      Jeg går gjerne til angrep på andre intetsigende rosablogger jeg. Men at du går til forsvar for Norges “sinteste” fjortisblogger, anklager andre for å angrpe henne, mens det eneste denne hjernetomme rosadronningen gjør er å rakke ned på andre og bedrive selvforherligende hylling, og ikke vise noe interesse for noe annet enn når hun ble jult opp av storebror som 5-åring.

      Ikke rart det går nedover med Norge og våre håpefulle….

      De som måtte gå til forsvar for en totalt hjernetom moteslave som projiserer sin egen idioti får intet annet enn flir fra meg🙂

      • Den dagen jeg blir mediehore kan jeg til og med le hele veien til banken🙂

        Selv trives jeg med min lille Gorillablog uten for mye blest.

        We live in a world where lies become news, and truth obsolete….

Leave a Reply

