VGD – Et rottereir for kvasipatrioter, rasister og hårsåre moderatorer

Hvor vil jeg med denne?

Det var noe med en liten story som heter “NEVER piss off a Writer”.  Jeg truet VGDs moderatorer om at jeg daglig skulle avsløre deres leffling med ekstremister. Dette likte de tydeligvis ikke. Men nå har de erklært krig. Og den krigen skal de få.

Hva blir man utestengt for? Å kalle innavla bydgedyr for innavla bygdedyr?

Dette fortjener visstnok en utestengelse.

Hva blir undertegnede stemplet som?

Islamistvenn

Muslimelsker

Venstreraddis

Dophue

Dette fra folk som har klart å pervertere ord som mulitkulturisme og empati. Mens undertegnede går rett i strupen på ekstremister, har disse bygdedyrene gjort sin ære i å forsøke å overgå islamistene sin unike evne til intoleranse.

Dette er et par koselige smakebiter fra deres tilsvar som får stå:

http://vgd.no/samfunn/innvandring-rasisme-og-flerkultur/tema/1623856/tittel/dagens-gode-gjerning-sigoeynerjenta

“De er ikke annet en skadedyr, jeg ber deg bevise det motsatte. Det klarer du faen ikke,

Ps! Ja for en god gjerning du gjorde. Fjols”

Det er noen som hverken liker gode gjerninger eller sigøynere.

At deres meningsfeller ikke lar en sjanse gå fra seg til nedrigheter er mer normen enn unntaket:

“Irritert nei, jeg synes det er hysterisk morsomt at du rett og slett må betale folk for å smile til deg!

Vær heller deg selv du,så ler folk AV deg helt gratis……………..er jo smil det også!!”

At denne tråden omhandlet et snev av menneskelighet ovenfor en liten sigøynerjente som forsøker å skaffe et levebrød til seg og sin familie går dem hus forbi.

Ellers er det ikke bare deres unike evne til dårlig skjult ignoranse og fordommer mot folk av en annen hudfarge som lyser opp som den berømte lysfontenen. Et par gullorn som har forfyllet seg i egen nykterisme og selvrettferdige puritanisme:

Jeg ser ingen grunn til nærmere utredninger og forklaringer av en tekst/tekstrekkefølge du vil forstå utmerket godt dersom du stumper cannabisen en gang for alle.”-dovenpeis-

“Jo da, men virkeligheten er nå en gang slik at det store flertallet støtter forbudet. Hvilket utvilsomt gjør det virkelighetsfjernt å påstå at forbudet er udemokratisk, slik den systematisk virkelighetsfjerne hasjskallen innledningsvis gjør.”

-dovenpeis-

“Men rett skal være rett, i dette tilfellet vil det nok være mer presist å betegne det som selvfolkeforakt enn rasisme.”

-dovenpeis-

“Nei da, men det gjør det heller ikke mindre virkelighetsfjernt når hasjskallen påstår at flertallsmeningen er udemokratisk.”

-dovenpeis-

“Det er bare hasjmennesker, i dette tilfellet deg, som ikke forstår den aktuelle teksten/tekstrekkefølgen, og det i seg selv indikerer at det nok er en god ide å stumpe hasjen for godt.”

-dovenpeis

Så hva er min store forbrytelse? Å kalle en spade for en spade?

La oss ta en titt på hva VG Mod fant for utålelig å la stå på trykk. La oss se hva slags mennesker som sitter på moderatorknappen og leker Gud.

“Her er noen eksempler på hva du har skrevet til andre debattanter:
“Vi forakter kun det oppkastet du og dine innavlede gjellgeiter og det dere står for”
“innavla hjernevaskede bygdedyr”

Forøvrig vil jeg påminne om hva som sto i forrige mail. Du slipper ikke inn igjen. Din utestengelse er permanent. Dine mailsvar til oss underbygger at denne beslutningen er helt riktig. Videre mailsvar fra deg vil bli ignorert og du vil også bli lagt til i listen over søppelpost.”

De vil hverken forhandle eller ta imot advarsler om at deres sensurkåthet ikke tolereres.

Ergo: Jeg vil få frie tøyler til å avkle dem på daglig basis inntil de blir kastet ut av egen redaksjon, eller mitt innpass igjen.

Ellers er menneskesynet til en del bydgedyr så langt ute på jordene at en kan miste munn og mæle. La oss ta et par andre eksempler.

Ta for eksempel Thaidame:

Det er det ingen tvil om. Dei som kan ta vare på seg sjølv, tenke sjølv, ta ansvaret for sine eigne handlingar – dei held seg langt vekke frå ein slik ideologi. 

Vi har vener frå det tidlegare DDR som partnaren min jobbar saman med. Dei har fortalt skrekkhistorier om overvaking og vald. Greit nok dei hadde mat og husrom, men dei var fratatt muligheita til å bestemme over sitt eige liv – til å gjere noko med det. Dei var berre ein del av saueflokken som gjorde kva onkel befalte. Dei som ikkje gjekk på rekke vart fort jaga inn att. 

Slik føler eg at Noreg er: Dei som tenker litt forskjellig frå andre dei blir uglesett. Dei som stiller spørsmål eller klagar blir hetsa. Står du opp mot uretten blir du behandla som ein dritt. Offentleg sektor er overbefolka med statsansatte som ikkje har eit einaste incentiv til å gjere ein god jobb: “Gå i rekke og gjer kva onkel befaler”, så blir du belønna med ein fin pensjon. 

Dersom du tener litt meir enn andre skal du straffast. Dersom du ynskjer ein litt finare bil skal du straffast. Berre du har litt ekstra så skal du lide for det! Men er du medlem i LO, gjer du som onkel seier, ja då får du skattelett og meire til!

Sosialist-samfunnet produserer ikkje vinnarar men middelmådigheiter. På skulen skal vi ikkje ha karakterar. Vi skal ikkje telle mål i fotball og du skal skamme deg dersom du er litt betre enn andre.

Nei dette er ein samfunnsform som bryt ned individet og knebler kreativiteten”

Skjønt denne forvirrede skapningen er fullt for overvåkning og forfølging i ekte DDR stil av folk som har en annen livsstil enn den hun er hjernevasket til å tro er den eneste rette. Har hun forbindelser til redaksjonen? Knuller hun sjefen sjøl?

http://www.vg.no/profil/?u=524

Ellers virker det til at trangen til raseri er mer normen enn unntaket:

http://vgd.no/samfunn/innvandring-rasisme-og-flerkultur/tema/1635409/tittel/20-asylsoekere-voldtok-11-aar-gammel-jente-i-sverige

“Skandale!!! Politiet har holdt dette hemmelig, og voldtektsmennene ble sluppet fri med en gang!! Avsløringen har blitt gjort av bloggere i Sverige.

http://www.youtube.com/watch?v=Xy-lXixUiJM

En som kaller seg EuropeanEurope har mer til felles med bygdedyret og henviser til en 6 år gammel sak og forsøker å gjøre det til Siste Skrik.

Han har flere gode gullkorn på lager:

De sier det er et RASE-problem. De sier dette RASE-problemet vil bli løst når den tredje verden flommer inn i ALLE hvite land og BARE inn i hvite land.

Nederland og Belgia er like overfylt som Japan og Taiwan, men det er ingen som sier at Japan og Taiwan skal løse dette RASE-problemet ved å flomme inn millioner fra tredje verden, og sitat assimilere sitat slutt, med dem. Alle sier den endelige løsning på dette RASE-problemet, er at ALLE hvite land og BARE hvite land, skal “assimiliere” dvs blande seg med alle de ikke-hvite.

Hva om jeg sa at der var dette RASE-problemet, og dette RASE-problemet, ville bli løst bare om hundreder av millioner av ikke-svarte ble sluppet inn i ALLE svarte land og BARE inn i svarte land?

Hvor lang tid vil det ta noen å innse jeg ikke snakker om et RASE-problem, men om den endelige løsning på det SVARTE problemet?

Og hvor lang tid ville det ta for enhver åndsfrisk svart mann å forstå dette, og hvilken psyko av en svart mann ville ikke protestere mot dette?

Men hvis jeg forteller denne åpenbare sannheten om det pågående folkemordet mot den hvite rase, vil liberale og respektable konservative være enige om at jeg er en nazi-som-vil-drepe-seks-millioner-jøder.

De sier de er anti-rasister. Hva de er, er anti-hvite.”

Ellers viser en del av bygdedyrene en viss motvilje mot dialog. Kanskje han foretrekker Bush doktrinen? Kanskje denne “modige” blekksmøreren heller vil gripe til våpen? Eller få Mubaraks diktatur tilbake?

http://vgd.no/samfunn/innvandring-rasisme-og-flerkultur/tema/1636046/tittel/egyptiske-islamister-hyller-stoere

(VG Nett) Den egyptiske islamistbevegelsen Det muslimske brorskapet roser utenriksminister Jonas Gahr Støre (Ap) sin holdning til dialog.

Utenriksminister Jonas Gahr Støre bryter med Norges allierte, og har innledet dialog med den egyptiske islamistbevegelsen Det muslimske brorskapet i Egypt.

 http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=10082719

 Er det ingen som kan stoppe den mannen?”

Hva betyr den siste setningen? Hvor er det debattanten vil hen? Vold?

Det neste jeg venter på er et borgervern hvor slike “patrioter” kan begå litt selvtekt mot neste neger de treffer på gata. Med VGD Moderatorers stilltiende samtykke selvfølgelig.

At disse krypene ikke eier respekt for ytringsfrihet, også velplasserte “fornærmelser”  så sant disse ikke kommer fra deres meningsfeller på ytre høyre fløy har vi nå skjønt.

De legger seg på samme lavmål som islamister. De frykter Anonymous. Hadde jeg ikke truet med Anonymous, så hadde saken kanskje silt seg annerledes. Og de sitter på makten. Derfor må VGDs moderatorer modereres og angripes hver gang de utviser så dårlig skjønn at de lar ekstremister sitt oppkast stå, mens de lar mine karakteristikker av norske bygdedyr bli sensurert.

En god venn av meg har følgende karakteristikk av hva disse krypene egentlig står for. Jeg lar Wenster tale med egne ord:

“Her om dagen ryddet jeg ut under kjøkkenbenken,og der fant jeg noe muggent og illeluktende.Helt innerst,ved bakvegen stod en brun flekkete papirpose.Først så ble jeg litt undrende,hva kunne det være?Jeg fant en eske med småhoder og tente meg en blås,før jeg gikk løs på drittjobben.

Med gule gummihansker dro jeg svineriet ut. Det var en pose med poteter!!Den må ha stått der lenge.Den pløsete posen var fuktig i bunnen, like før den falt ut, så jeg satte den i oppvaskkummen. Forsiktig, åpnet jeg den! Jeg stålsatte meg, som før et dykk. Etter erfaring ifra irrgangene og det sorte bunnløse hullet, tok jeg ingen sjanser.Dyp dykking i analogi er risikosport, med fare for sjampanjebobler ilende oppetter ryggraden,med destinasjon og detonasjon i hjernebarken. Jeg røkte litt til…

Jeg tittet over kanten,og der lå de,brune små knoller.Eller det vil si, de var bare en skygge av seg selv nå! Stygge brune, klumper var de. Og de hadde slått rot! Lange groer vokste ut av de små brune skapningene.Som avskyelige tråder. De trivdes tydeligvis der nede i mørket og møkka.De levde et slags liv der ned i posen,innerst i en krok.De minnet om troll,et mangehodet troll med knortede fingre og tynne armer.Over hele stasen lå  muggent lag.

Jeg fisket en kniv ut av kjøkkenskuffen,og litt nysgjerrig stakk jeg et av trolla i gørra. Den stygge ga ifra seg en hvesende lyd, som den ble punktert. Den beit seg fast i kniven, og jeg løftet den ut av posen, og opp mot lyset. Jeg fikk nesten sympati da  lystet flommet over fysaken. En stakkarslig knoll, full av rynker, groer og med en bløt konsistens,nesten svampaktig var den. Jeg stuet han ned igjen, og føyset hele det brune svineriet ned i avfallsdunken. Glad for at jeg hadde ryddet ut av mørkets krok, tente jeg meg en blås og tråkket ut i den friske, vidunderlige verden!”

Det virker som om underfundigheter og intelligens og empati og medmenneskelighet er skjellsord for patrioter og deres håndlangere i diverse redaksjoner. At Wensters tråd blir stående er muligens fordi “patrioter” og deres håndlangere i redaksjonen ikke har intelligens til å lese mellom linjene.

Om noen synes jeg er urettferdig i min dom, så la så bli. De har tydeligvis ikke skjønt at man ikke gjør en Skribent forbannet ustraffet.

Strider_1

5 responses to “VGD – Et rottereir for kvasipatrioter, rasister og hårsåre moderatorer

  1. Hallo!
    Støtter deg 100% ! Og vel så det. Det er faen ikke lov å svare skylappfolket engang.
    Synd du er hivd ut. Har fulgt deg med stor interesse på VGD, håper å se deg igjen.
    Send meg gjerne en email🙂 Min invitasjon står ved lag.
    J.

  2. Du har min støtte Strider.

    Er selv utestengt fra VGD. Jeg reagerte på at Lewinskysaken ble etterforsket for 40mill dollar, mens 911 ble etterforsket for 15mill dollar. Det kom fram i tråden.

    Deretter hevdet jeg at jeg ikke trodde på konspirasjonsteorier, men jeg savnet bevis og en ordentlig granskning av hendelsene….

    Deretter pekte jeg isteden på Anthrax saken, som har klare forgreninger til CIA, og enkelte personer i den gamle admen. Viste siden til dokumenter som viste at amerikanske myndigheter betalte den siktede mange millioner, antageligvis for å holde kjeft. Viste også til det mistenkelige dødsfallet i GBR/England… Viste også til at Bushs gamle venn John C Kerr fikk gigantopsjon på USAs investeringer i Biodefence.

    Deretter ble jeg utestengt???

    Altså rasister for stå, men det at jeg kommer med fakta og stiller kritiske spørsmål det er altså kriminelt???

    Lever vi i 1984 eller heter landet vårt IRAN?

    Mvh
    eknaD

    • Hei Eknad!

      Det er mange interessante punkter du legger ut her.

      Selv er dette den 3 gangen Strider_1 ble utestengt.

      Skjønt Strieren_1 ånder enn i en mørk kjeller mens hans Bohemianwriter1 får vandre løs og hamre løs på alt Strider_1 er forannet på. Rupert Murdoch har forresten eireinteresser i VG.

      Tonen har forandret seg. Det har blitt opp til “markedet” og moderatorers humør til å ta til seg saker og ting. Ingen moderatorer jeg kjenner til kjører det samme løpet som bohemer og skribenter.

      Og jeg har venner som er flyktninger fra Iran!

      Her jeg sitter et sted langt borte, føles det som å være en flyktning selv…

      Ditt bidrag tas imot med gode hensikter og godt hjerte her….

      MVH
      Bohemianwriter1

      Hvorfor?

      Strider_1 svarte tilbake på tiltale!

Leave a Reply

