Et skjevt Blikk på… AP

Engang under valgkampen i 2001 traff jeg min avdøde redaktør ved Spikersuppa ved standen til AP.

Jeg var i en diskusjon med APs representant over deres totale virkelighetsfjernhet og forakt for sunn fornuft. Som den typiske AP broileren representanten var, talte han i vatt og tåke.

Jeg ble mildt sagt overrasket da min redaktør var medleme i partiet med gjerdesmutter og salamandere. AP representanten sa til min redaktør: “Få ham inn i partiet vårt”.

Jeg så lenge og strengt på Andreas Tselentis.

“Jeg tviler på at jeg klarer å overtale denne galningen til noe som helst. Han har for mye integritet til det”.

Etter seansen stakk jeg ut og drakk meg full. Etter møter med så mange politiske partier og broilere trenger man en skikkelig oppstiver. Hele deres hykleri tar på nervene, og disse må repareres på en eller annen måte for å orke å møte dem ansikt til ansikt i framtiden.

AP er partiet for elitistiske broilere og familedynastier.

Dette vises med hvem som sitter som statsminister.

AP er partiet for politiske krumspring.

Dette vises med hvem som fikk trumfet gjennom Obamas kandidatur til Fredsprisen. Et mer patetisk forsøk på kameraderi skal man lete lenge etter. Da må man nesten til USA, Italia, eller et hvilket som helst islamistisk diktatur for å komme på samme plan.

De har mange venner. Men de har mange fiender også.

La oss ta en titt på hvem deres venner er.

– Byråkrater.

Uten APs byråkratvelde, ville det ha blitt langt større kø på NAV. Det er APs politikk som inspirerte Wesensteens sketsj om Supperådet.

http://www.youtube.com/watch?v=hMlJz7mGabk&feature=quicklist

– Politikeravkom.

Jeg har på en følelse av at AP pampene formerer seg kun for at noen skal ta over “bedriften” etter dem.

– LO.

Det sier seg selv. AP ble grunnlagt med fagorganiserte som fotsoldater. Mye vil ha mer, og eierne skal kverkes; eller i det minste skvises for sin “hardt opptjente” rikdommer. Som stort sett er resultatet av andre menneskers arbeid. Nå bedriver de lukkede møter på bakrommet og driter langt faen i de som de skal representere.  Jeg trenger bare å nevne Ingunn Yssen.

Lenge har jeg ikke kunnet skjelne mellom en LO pamp og en AP pamp. Noen her som kan fortelle meg forskjellen?

 – Muslimer.

Der hvor den gamle basen til AP “arbeiderne” ar flyktet over til FRP av en eller annen obskur grunn, har nå muslimer overtatt mye av APs velgermasse. Det er litt merkelig egentlig, siden KRF er mye nørmere muslimers verdier enn AP. Kanskje det er pga. av APs snillisme mot “våre nye landsmenn” mens samme parti tråkker veteraner og nordsjødykkere og sjøfolk ned i søla.

Er du ikke full tilhenger av bruk av burka er du mest sannsynlig rasist. I det minste blir du stemplet for det.  Dessuten er det ikke politisk korrekt å være kritisk til masseinnvandring. Her skal penger deles t i øst og vest, til moskeer og madrasser. Mens pasienter blir liggende på gangen på sykehusene.

– Trygdemottagere og arbeidssøkende.

Noe jeg godt kan forstå. I det minste fikk arbeidssøkeren feriepenger av sin ledighetstrygd. Da “verdi partiene” kom til makten, strippet de denne ekstra lille utbetalingen omtrent på dagen. Skjønt AP har glatt oversett å gjenninnføre denne ordningen. Muligens AP har en kronisk korttidshukommelse her?

 – PKere.

Her skal man ha de politisk korrekte meningene konstant. Hvis ikke risikerer man å bli stemplet som frepper. Veldig ofte kan det være vanskelig å skjelne mellom PKere. Er de SVere  eller APere?

Jeg kaller begge for aper mens jeg gladelig fyrer opp en ny joint, knekker en ny øl og gir blanke i hele forbudet mens jeg hamrer løs på rabiate islamister og freppere og patetiske apologeter.

AP har visstnok fått flere fiender i det siste. Og f’ærre av dem blir det ikke. Så sant ikke islamister formerer seg i lynende fart.

– Mulla Krekar.

Hadde det ikke vært for en totalt handlingsløs idiotregjering, så hadde denne parasitten blitt sent med huet og ræva ut av Norge til neste slagplass i Irak. Denne feige rotta oppfordrer unge drittunger til å bli “martyrer” mens han sitter i Norge og lever fett på APs og Norges regning. Han lever for MIN regning! Han har ikke gjort noe annet enn å være en femtekolonist og en byrde for den norske stat, mens slike som jeg må gå med tiggerstaven hver gang jeg er hjemme i Norge og trenger tannbehandling og noen smuler å leve for fram til neste reise!

Fram til den dagen Mulla Krekar ikler seg uniform og gjør den samme innsatsen jeg har gjort i uniform, og gjør som kosmopolittisk skribent er han en fiende av meg Men tydeligvis en parasitt på APs idiotpolitikk.

– Gamle AP velgere.

De gamle gutta som står på gølvet har visstnok flyktet fra AP i dyngevis. Horfor? Ikke fordi FRP noensinne i praksis vil innfri sine gull og grønne skoger i praksis, skjønt partiet for “folk flest” gjerne bedriver valgkamp året rundt for akkurat dette. Nei! Her er det innvandringen som får gamle krigere til å søke tilflukt hos en ny storebror som skal ordne alt for en.

Skjønt, de flykter til et parti som vil gjøre livet vanskeligere for dem når det må sykemelde seg grunnet slitasje. På en aller annen måte klarer disse stutumene å skulde på innvandringen for sin egen misere.  Snakker vi om å rette baker for smed her?

– Kunstnere.

Den frie tanke har plutselig fått en ny sensur instans. Denne kalles for forlagsbransjen.  det er flere eks. AP pamper som har fått trygge jobber i denne. Disse sensurer over en lav sko med begrunnelsen: “litterær originalitet”. Mon tro om dvergen Trygve Åslund er under innflytelse av politisk korrekt litteratur?

Jeg har enda ikke sendt mitt siste manuskript til denne arrogante lille gåsa, men jeg ble refusert av et halvt dusin andre på veien. Det er godt mulig at han i ekte AP ånd ikke vil se humoren i en av novellene mine der jeg beskriver vårt møte, og kaller ham for Gåslund.

Dette vil si at jeg er en av APs fiender, og bør holdes et godt øye med. Noe jeg er forberedt på. Norge i litteratur sammenheng er navle beskuende, fremmedgjørende, og følger Jante slavisk.

Sannheter blir undertrykt, og PK litteratur av dvaske rødvins pimpende kvinnfolk i overgansalderen er visstnok det som gjelder. Muligens det og en enda større navlebeaskuer som må skrive 6 bind om sin egen familie og pedofile tendenser. DET er PK det!

-Stort sett alle som hater AP.

Disse mental pygmeene tror at det er kun deres “ideologi” eller politiske retning som kan redde Norge. Trass i at de i samme slengen gjerne legger ned hele velferdsstaten for å bli kvitt disse snyltende muslimene og giddalasue kunstnerne som foretrekker å røyke seg høye som fjell på deres bekostning mens de slenger dritt om deres hellige nasjon.

Jeg kan si dere en ting: Ibsen og Bjørenboe hater dere også!  Og jeg forakter livsskiten deres!

Dere er en flokk hyklere som tror at parti politikk er den eneste løsningen på APs monopol på kameraderi og politisk korrekthet!

– Hasjrøykere.

Det at selveste Jens røkte seg en rev i ny og ne, hindrer ikke mannen i å fortsette å forfølge hjemmedyrkere og hasjrøykende hippier. Det eneste han hadde trengt for å fullføre sitt moralske total havari er å kreve ukentlige hjemme besøk hos enhver som kunne mistenkes for å ha “prøvd” dette livsfarlige stoffet som han selv tydeligvis har overlevd. med nød og neppe.

De hasjrøykerne jeg har truffet, er ofte de som har gjennomskuet nok et hykleri fra AP sin side. Jeg gleder meg til neste valgkamp, hvor jeg skal ta med meg et kamera team, og fyre verdens størst Bob Marley joint rett foran AP standen, og høylytt proklamere at sjefen deres har en gang i tiden gjort nøyaktig det samme!

Deretter skal jeg gå på plenen foran tinget med min dødelige gift og vente på at “onkel” skal komme å ta meg mens jeg omhyggelig planter små frø i blant buskene som gror der.

“Ingen forfatter kan noensinne være til venns med den russiske regjering!”

Maksim Gorkij skrev dette engang. Det er synd han glemte dette lille gullkornet da Lenin stjal makten. Han glemte det enda mer da Stalin tilranet seg makten.

Dette er noe denne skribenten ALDRI skal glemme. Men jeg sprer denne i Norge også.

– Islamister.

Disse udyrene får tydeligvis aldri nok. Trass i muslimers “vennskap” med AP, så er islamister alles fiender til enhver tid så lenge man ikke følger deres introverte hat mot seg selv og resten av verden.

Og AP med Jens Stoltenberg samt Jonas Gahr Støre står i front og nærmest tvinger en ballelæs redaktør fra en minimal kristen avis til å be om unnskylding for å ha trykket noen skarve karikaturer.

Islamister driter stort sett i det.

Det eneste de vet er at AP har oppført seg som noen toskete dhimmier viss erfaring fra reiser stort sett har vært under beskyttelse.

-Meg!

Se ovenfor!

Skjønt at jeg har et rimelig dårlig forhold til AP og har mine mistanker om min gamle redaktørs død mens jeg var utenlands, så betyr ikke det at mine fienders fiende er mine venner.

Jeg er fritenker! Og utfordrer enhver mental amøbe fra AP til åpen diskusjon på mine temaer hvis vedkommende tør!

Listen over APs pampevelde som fortjener ris er lengre enn mange.

Først ut er “landsmoderen” Gro Harlem Brundtland.

Hun kaller seg selv for lege. Men har for lengst byttet ut sin hipkratiske èd med politisk oportunisme.

Hun har kanskje gått av med pensjon, men hun skal ikke få dø i synden.

Forbrytelse: “det er typisk norsk å være god”…

Mens hun stapper idrettsfolk fullt av penger og grovt brød, lot hun FNs eget ekspertråd når det gjaldt Hamp snsurere, og gå i glemmeboken. hun er like ille som Richard Nixon når det gjelder dette. Hun kunne ha beholdt sin ære da hun ble formann for WHO og fulgt rådet til ekspertene. Istedenfor ville hun beholde sitt hykleri intakt og skyldte på noen andre for den samme forbrytelsen hun har begått mot menneskeheten ved fremdeles å oppretthold denne drakonisk og menneskefiendtlige fortbudet mmot hamp.

Hun troner på toppen av listen over moralske havarier og menneskefiendtlighet.

Straff: Tre uker som hjemløs narkoman i vinterkulda mens hun trygler om metadon. Denne dama trenger et skikkelig blås bløå¨av Drømmerøyken. Kanskje hun vil vokse opp selv en dag.

Jonas Gahr Støre.

Forbrytelse:

Han er en wonderboy som man mener er lynende intelligent. Han er så lynende intelligent at han lar en journalist ta en bombe som egentlilg var ment for ham!

Han bedriver det reneste dobbeltspillet! Han er en krigsforbryter som med den ene hjernhalvdel lar norske soldater og afhanere dø i sitt politiske renkespill. mens han med den andre hjernehalvdel tvinger en ubetydelig fundamentalist og “redaktør” ta støyten for noen skarve karikaturer for å blidgjøre en flokk markskrikerske islamister.

Straff: Kanonføde i Afghanistan som “forhandler” med Taliban og opums dyrkerne for å overbevsie dem om hvor ødeleggende deres opiums dyrking er for resten avverden.  Gjerne etter å haz bltt påtvunget en opiumspipe selv.

Jens Stoletenberg

forbrytelse:

Statsminister og hykler, løgner pr definisjon.

Straff: Å bytte plass på Plata med sin dopsøster.

Anniken Huidtfeldt:

Hun er selve kroneksempelet på småvoksent kameraderi. Gi denne uber hykleren kulturministeriet som sandkasse å leke i, så kan du garantere at hun vil skrive bok, og gjennom sin posisjon få innkjøpsordningen til å fikse biffen for henne med en ekstra inntekt på minst 50 000 i året ved siden av henne overbetalte jobb som regjerings diktator over kulturen.

Dessuten har hun et perverst ønske om å ta fra foreldreretten til hasjrøykende foreldre.

 Bevis: Barnebok om Gro!

Bevis 2: Les avisene din tulling!

Straff: En leksjon i dop, pedagogikk, og kommunistisk hjernevask fra en flokk ordentlige skribenter som gjør både det ene og det andre mens hun blir tvunget til å innhallere et rom fullt av cannabisrøyk, samt å styre en hel barnehage alene mens hun sliter med hasj paranoiaen.

Forakten for henne her kjenner ingen grenser.

Egentlig hører hun hjemme i GULag slik 0rdentlige forfattere hører hjemme.

Torbjørn Jagland:

Denne latterlige figuren vet ikke hva Fredsprisen handler om.

Hangjorde meg flau på norges vegne da jeg fikk høre bakgrunnshistorien om hvordan Obama ble nominert, og hvordan sistnevnte har brukt sin nye politiske kapital siden.  Alle hans begrunnelser for utdelingen høres like falsk ut som om Saurons Munn skulle ha pratet selv.  TorbjørnJagalnd er fast medlem av Bildebergerne og hele hans makt apparat får meg til å lure på om Obama har blt dratt inn i dette og korrumpert denne amerikanske mulatten med et msuslimsk navn for å fortsette sin ferd mot totalt diktatur.

Straff: Et møte hinsides med de som virkelig fortjente og fortjener Fredsprisen. Denne gråårde opportunisten fortjener en lærepenge. Jeg ser for megat han bytter plass med en av Kinas dissidenter som arbeider seg ihjel i en av Maos “utdanningsleire”…

Les Dostojievskij og Gorkij.

AP har vist at barnehage onkler og tanter med politimakt, makt i det hele tatt korrumperer selv den mest idealistiske dumskalle som får smaken for kameraderi og renspikkede løgner.

De spiller lotto med ytringsfrihet og menneskeskjebner og faktisk tror at de gjør noe som helst godt på denne utbombede kloden.

Det de holder på med gjør meg regelrett deprimert og får min tannpine til å føles ekstra ille.

Den mest tspekulerte representanten for deres in humane politikk må hete noe så vakkert som Eløisbath Holm. Og jeg vet ikke engang om denne heksa hører hjemme i SV, AP eller FRP. Snaert virker de helt like i mine øyne.

De kappes om å tilfredsstille rabiate islamister og moskeer, mens de ikke engang klarer å lese klare bokstaver med klart blekk når de får et dokument som er umulig å ta feil av.

Norsk Supperåd og patetiske dhimmier er mer opptatt av sitt psykotiske byråkrati og mazkt misbruk, samt peke anusen sion opp i været for enhver islamist og hylekor som i det minste hever stemmen.

AP er prinsippløse, ryggmargsløse og har en fetish for byråkrati og kameraderi.

Hadde Jens Bjørneboe sittet her med meg idag, så hadde vi sikkert funnet på flere giftige ting å slenge ut om disse patetiske salamanderne…

Bohemianwriter1

Leave a Reply

