En erklæring til islamister og antiliberale!

En liten fornærmelse til ILPs generalsekretær Butt!

Jeg er Jugoslavia veteran! Jeg var en del av styrkene som frigjorde dine trosbrødre fra Milosevics dødsleire!

 Er det noen som har rett til å ta deg på ditt ord og utfordre din religiøse maktsyke, så er det meg! Mine høyrefanatiske populister er en gjeng intolerante ekstremister, akkurat slik som deg! De fleste av dem er noe som andre veteraner vil kalle for ”chickehawks”….

Du er muslim leser jeg.

Du vil gjøre homoseksualitet ulovlig. Du kaller nordmenn verdens beste muslimer hvis vi  ikke hadde tyllet i oss all denne alkoholen og svinekjøttet.  I mellomtiden bedriver dine bastardsønner og bedriver sin lille mafia virksomhet på Grønland! Dealer dårlig hasj som smaker mer som skokrem og angriper enhver veteran som engang forsvarte dine trosbrødre i Jugoslavia! Dine andre familiemedlemmer driver sine små puber og kjører sin lille private mafia virksomhet mens de truer sine søstre til å forrakte og hate frihetens stemmer som Shabana Rehman og truer både henne og hennes familiemedlemmer på livet!

Selv pleide jeg å få månedlige dødstrusler fra åndspygmeer for 8 år siden nesten hver gang jeg hadde fått slengt ut en ny spalte. Har det skremt meg vekk?

 

Du påstår at om tre år vikl det henge et flagg med din falske profet over Oslo med en fundamentalist som deg i styret! Og du lurer på hvorfor det finnes mennesker som frykter din islamistiske, menneskefiendtlige religion i det hele tatt. Sorry gamle gutt! Vi har brukt tusen år på å kvitte oss med kristendommens åk. Og du tror et eneste øyeblikk at vi vil at en annen ørkenreligion hvor ytringsfrihet og religionskritikk sammenlignes med blasfemi og rasisme? Du som tilhører en tro hvor en simpel karikatur av dine ekstremistiske trosbrødre blir sammenlignet med din profet, og dine trosbrødre i Iran bedriver rene jødehatet a la Hitler i 1933 skal ”prøve” vårt syn på ytringsfriheten?

Du er intet annet enn en trussel mot ytringsfrihet, demokrati og menneskerettigheter. Og du bedriver samme type populisme som dine puritanske motstykker i KRF! AP og SV er for feige! De tåler ikke å bli sammenlignet med det høyreekstreme FRP. Og de er like virkelighetsfjerne som en gjeng drankere på grisefest på Costa del Svidd!

Jeg har blitt angrepet og nesten slått til døde av dine sønner av ”ære”… Fordi de ikke tåler et snev av tilsnakk og Sannhet om din religion! Den er falsk, og fortjener kun forrakt! Det er det organisert religion fortjener! Og du holder din hellige tro høyere enn ytringsfriheten! Du har INGEN rett til ikke å bli fornærmet på vegne av en død ørkenvandrer og huleboer som fikk sine ”syner” og trodde han hadde snakket med en eller annen ørkengud som forlanger verdens underkastelse!

 Dine muslimsønner som en gang i fjord vinter kastet meg ned en hel trapp på t-banenhører egentlig hjemme i fengsel! Det som reddet mitt liv var en t-bane som stoppet og smårottene flyktet og etterlot meg som død! Men jeg er ikke død! Jeg er krigsveteran og lettere alkoholisert med traumer etter å ha beskyttet dine trosbrødre i Jugoslavia! Det eneste som holdt dem unna fengsel var deres unge alder! De var kun 18-19 år gamle! I motsetning til deg og dine trosbrøpdre, HAR jeg et snev av ære! Jeg har også en endeløs toleranse og tilgivelse! Min psykolog etter den tunge tiden mente at jeg burde anmelde det! Og sendt dine muslimske sønner rett i spjeldet! Men jeg er ikke av den typen som vil sende små snørrunger i et bur fordi de ikke visste hvem de hadde med å gjøre!

Ikke på vilkår skal du få lov et øyeblikk å omgjøre Oslo til en Sharia by! Da vil verken du eller noen moskè føle seg trygge for min journalistikk! Og jeg vil være nådeløs! Trass i det faktum at jeg befinner meg tusenvis av kilometer sør for mitt land. Et land jeg har gjort tjeneste for, men allikevel blir tvunget vekk fra grunnet drakoniske lover og puritanisme som ville ha fått Jens Bjørneboe og Knut Hamsun og Olaf Bull til å brekke seg av vemmelse. Alle disse ville ha vist meg all forståelse for å ha stukket sørover. Og DU er en av grunnene!

Om kristendommens falske puritanisme ikke var ille nok, så trenger vi ikke en ny ørkenreligion til å fortelle oss, verken meg, eller andre hasjhuer til å lovpålegge oss hvordan vi skal leve våre liv. Selv ikke det katolske Malta påtvinger slike drakoniske lover som du og tydeligvis dine åndsfrender i FRP vil ha det til. Billigere bensin, og total alkoholforbud. En salig blanding av KRF og FRP. Du har ingenting i mitt land å gjøre. Vil du gjøre politikk, så stikk ditt talibanske fjes tilbake til Peshawar hvor du kan preke til taliban så mye du vil! Bare ikke kom med din falske religion og påtving meg denne! Det var ikke det jeg sloss for over 15 år siden!

Nå bor jeg på en øy som i 1565 med kun 7000 utmattede mennesker banket din muslimske general Mustafah og desimerte hans hær fra 40 000 til 10 000 på en måned. Her er meget katolsk og litt puritansk. Vi synder som svin 6 dager i uken, og de som ikke har en for tung bakrus går i kirken på søndager for å be om tilgivelse for synder som vil begås de neste 6 dagene!

Jeg vil leve i et land hvor det ikke er forbundet med skam å dra på en go-go bar og få private dansetimer av en av dine døtre! Jeg vil leve i et land hvor jeg skal kunne kjøpe min altervin klokken 7 en søndag morgen! Jeg vil leve i et land hvor jeg kan få kjøpt min hasjisj i nærmeste kiosk uten å få din ”moral” eller din totalt virkelighetsfjerne lov påtvunget meg! Jeg vil leve i et land hvor jeg kan fornærme en hvilken som helst selvoppnevnt profet uten å få et religiøst politi på nakken, eller bli banket opp av en gjeng av dine sønner og impotente nevøer som ikke kan definisjonen av ”ære”, hvor de føler seg forpliktet til å opptre som Allahs hellige sendebud på denne jord og drepe enhver som måtte våge å tale ham imot!

Jeg vil leve i et land hvor enhver kan bedekke hvilket kjønn de vil uten å få dine religiøse vrangforestillinger påtvunget seg! Jeg tror på frihet! Du tror på religiøs og politisk tvang! Sånt sett passer du ypperlig inn i Norge. Du har funnet dine trosfeller blant høyreekstreme åndspygmeer som bygger hele sin politiske ideologi på fremmedfrykt og falsk religion, og du spiller på det samme! Mitt hode har blitt sparket inn av dine snørrunger! Og de aper alltid i flokk! De er for feige til å møte noen alene! Jeg er ikke redd for dem! For jeg er en kriger, snart en aldrende kriger! Du er en gammel religiøs stabukk! Og den dagen skal komme når jeg skal konfrontere deg med din totale mangel på virkelighetsforståelse, og fornærme din profet som han aldri har blitt fornærmet før! Og tro meg! Dette har ingenting med rasisme å gjøre! Det har bare å gjøre med min suverene forrakt for alt som stinker av organisert religion, hvor målet er makt! I dette tilfellet: Din makt! Den skal jeg sørge for at du aldri får!

One response to “En erklæring til islamister og antiliberale!

Leave a Reply

